loading...

srijeda, 19. travnja 2017.



Popularna meksička glumica Leticia Calderon koja je postala planetarno popularna nakon uloge u sapunici “Esmeralda“ izjavila je kako se više neće udavati i da nema potrebe za partnerom. Ističe kako najviše voli provoditi vrijeme sa svojim sinovima Lucianom koji ima Downov sindrom i Carlosom te da je vrlo ljubomorna majka.

`Ova etapa života je veoma lijepa. Ima jedna djevojčica koja se sviđa Carlosu i rekao mi je kako joj želi kupiti poklon i kupili smo ga, ali nije mi bilo jednostavno. Moj dječak odrasta“, kazala je.

Kazala je kako ima odličan odnos s ocem svojih dječaka Juanom Colladom te da se sada taj odnos zasniva na telefonskim razgovorima jer on puno radi.

“Kada je tu vodi ih u školu, izlaze i igraju se. Dječaci znaju da imaju oca koji ih voli, daje im podršku i sada se čuju putem telefona, žale se, pričaju tajne i razgovaraju o muškim stvarima. Uvijek ću ih podržavati u tome i moraju poštovati svog oca“, kazala je.

S blistavim osmijehom kazala je kako je sretna žena, voljena i zadovoljna te da joj uopće nije potreban partner.



“Imam mnogo ljudi koji me vole i koje volim, imam prijatelje, porodicu i zaista sam sretna jer se osjećam voljeno. Moji sinovi mi pružaju pažnju i oni su mi glavna okupacija. Većinom ljudi ne vjeruju da žena koja nema seks i partnera ne može biti sretna, ali ja jesam“, naglasila je.



Osim što uživa sa sinovima, aktivirala se i u dobrotvornom radu i pomaže djeci s poteškoćama u razvoju. Svoju ljubav i veliko srce podijelila je s najosjetljivijom kategorijom i upravo zbog toga, ali i raskošnog glumačkog talenta, je najpopularnija glumica koja je osvojila veliki broj nagrada.

Nakon tri godine vratila se na male ekrane i trenutno glumi u seriji “A que no me dejas“. U svijetu glume je od 14. godine, a imala je 29 godina kada je igrala ulogu Esmeralde.

Iza sebe ima dva braka. Prvi put se udala 1997. za Marca Lopeza i u braku su bili dvije godine, a nakon toga za Juana Collada od kojeg se razvela 2011. godine.

(Klix.ba)


loading...

Istaknuti post

Ne dopustite da vas lažu: Za OSTEOPOROZU postoji prirodni lijek koji čudesno djeluje!

Osteoporoza je često oboljenje kod ljudi. Umjesto da koristite klasične lijekove, bolje vam je da probate alternativnu medicinu koja mno...

Ukupno prikaza stranice

Powered By Blogger
Pokreće Blogger.

Popularni postovi

Blog Archive

Translate

Popular Posts

Blog Archive